Klip izle müzik dinle

Gümbür Gümbür – Tarık

Posted in Tarık by klipdinleizle001 on Mayıs 2, 2009

Gümbür Gümbür – Tarık Şarkı Sözleri klip izle dinle müzik

Gümbür Gümbür

Senden vazgeçmem bu alemde
Aradım buldum kimseye söz etmem
Sen kal himayemde
Sorma yorma
Ben beklerim adım adım ilerlerim
Geride kalma sen yanıbaşıma isterim
Gümbür gümbür geliyor sonunu bilemem
Allah Allah demeden
Versem sonra gözünün yaşını silemem
Senden senden geçemem

Tarık

Gümbür Gümbür şarkı sözleri kliple birlikte izle ve söyle, dinlerken izlerken eşlik et müzik senin için müzikler en son klipler şarkı sözleri ile

Gümbür Gümbür – Tarık izle ve dinle

Klibi izlemek için fotoğrafa tıkla!

Gümbür Gümbür Tarık video klipleriGümbür Gümbür sende klip izle video izle dinle Gümbür Gümbür dinle Tarık dinle Tarık izle klip izle

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

