Klip izle müzik dinle

Ağlayamam – Kenan Doğulu

Posted in Kenan Doğulu by klipdinleizle001 on Mayıs 1, 2009

Ağlayamam – Kenan Doğulu Şarkı Sözleri klip izle dinle müzik

Ağlayamam

Bu yarınsız mutluluğu
Hakli iken haksızlığı
Kalabalık yalnızlığı
Seninleyken öğrendim ben
Bu sabahsız akşamları
Şu vefasız sırdaşlığı
Anlamsız savaşmayı
SEninleyken öğrendim ben
Yediremem kendime
Harcamam hiç nefesimi
Sİndiremem ki halimi
Sİler atarım kül gibi
Ağlayamam susarım yaralıyım ben
Söyleyemem yazarım kendim ettim ben

Kenan Doğulu

Ağlayamam şarkı sözleri kliple birlikte izle ve söyle, dinlerken izlerken eşlik et müzik senin için müzikler en son klipler şarkı sözleri ile

Ağlayamam – Kenan Doğulu izle ve dinle

Klibi izlemek için fotoğrafa tıkla!

Ağlayamam Kenan Doğulu video klipleriAğlayamam sende klip izle video izle dinle Ağlayamam dinle Kenan Doğulu dinle Kenan Doğulu izle klip izle

Bir Yanıt Bırakın

