Klip izle müzik dinle

Bir Gece Vakti – Haluk Levent

Posted in Haluk Levent by klipdinleizle001 on Mayıs 1, 2009

Bir Gece Vakti – Haluk Levent Şarkı Sözleri klip izle dinle müzik

Bir Gece Vakti

Sancı dolu gecelerde bulmuştum seni
Sımsıcak ellerin eritti beni
Annemin öyküleri gibi masum ve sessiz
Kaybettim seni bir gece vakti
Masallarda romanlarda aradım bulamadım

Kaybettim seni bir gece vakti

Bilemezdim şarkıların yakınlığını
Koklamazdım bir çiceği bir çocuk gibi
Yaşamazdım kaldırımları yorulana dek
Kaybettim seni bir gece vakti
Göremezdim karıncayı bir şahin gibi

Kaybettim seni bir gece vakti

Deli deli yağdı yağmur
Gökten kayboldu yıldızlar
Fırtınalar çaldı seni
Bir gece vakti

Bilemezdim şarkıların yakınlığını
Koklamazdım bir çiceği bir çocuk gibi
Yaşamazdım o soğuk o sessiz o çaresiz kaldırımları
Kaybettim seni bir gece vakti
Göremezdim bir boceği bulamazdım yolumu uçamazdım dağlarda
bir şahin gibi

Kaybettim seni bir gece vakti

Haluk Levent

Bir Gece Vakti şarkı sözleri kliple birlikte izle ve söyle, dinlerken izlerken eşlik et müzik senin için müzikler en son klipler şarkı sözleri ile

Bir Gece Vakti – Haluk Levent izle ve dinle

Klibi izlemek için fotoğrafa tıkla!

Bir Gece Vakti Haluk Levent video klipleriBir Gece Vakti sende klip izle video izle dinle Bir Gece Vakti dinle Haluk Levent dinle Haluk Levent izle klip izle

Bir Cevap Yazın

