Klip izle müzik dinle

Bir Kadeh Daha Ver – Müslüm Gürses

Posted in Müslüm Gürses by klipdinleizle001 on Mayıs 1, 2009

Bir Kadeh Daha Ver – Müslüm Gürses Şarkı Sözleri klip izle dinle müzik

Bir Kadeh Daha Ver

Dudağımda hıçkırık gözlerimde yaş
Her boşalan kadehte bir umut arıyorum
Beni bilmeyenler desinler ayyaş
Bir kadeh daha ver
Ver yalvarıyorum

Ömrün nesi kaldı eridi yavaş yavaş
Gönlüm kupkuru bir çöl susuzum yanıyorum
Varsın titresin elim boşver arkadaş
Bir kadeh daha ver
Ver yalvarıyorum

Ellerim her zaman boş hayallerim solmuş
Kaderi ben boşuna zorladım anlıyorum
Gülme dostum halime içeyim yavaş yavaş
Bir kadeh daha ver
Ver yalvarıyorum

Müslüm Gürses

Bir Kadeh Daha Ver şarkı sözleri kliple birlikte izle ve söyle, dinlerken izlerken eşlik et müzik senin için müzikler en son klipler şarkı sözleri ile

Bir Kadeh Daha Ver – Müslüm Gürses izle ve dinle

Klibi izlemek için fotoğrafa tıkla!

Bir Kadeh Daha Ver Müslüm Gürses video klipleriBir Kadeh Daha Ver sende klip izle video izle dinle Bir Kadeh Daha Ver dinle Müslüm Gürses dinle Müslüm Gürses izle klip izle

Bir Yanıt Bırakın

