Klip izle müzik dinle

Evlilik Sandalı – Hande Yener

Posted in Hande Yener by klipdinleizle001 on Mayıs 1, 2009

Evlilik Sandalı – Hande Yener Şarkı Sözleri klip izle dinle müzik

Evlilik Sandalı

Bügün olmazsa yarin olur diye
Erteledim düslerimi bir yalanci gülüse
Razi oldum iste dahasi varmi
Terketmedim sevdigimi bir yalanci gülüse
Bir yalanci gülüse

Yildizlari indir bu gece gözlerine
Utandirir beni gölgeler ask oyunu neyime

Ben inanirim sen inanmasanda
Askin safligina
Hayat uzun kötü seyleri sakin
Getirme aklina

Ben inanirim sen inanmasanda
Askin safligina
Yaramazlik yok binmeden
Evlilik sandalina

Hande Yener

Evlilik Sandalı şarkı sözleri kliple birlikte izle ve söyle, dinlerken izlerken eşlik et müzik senin için müzikler en son klipler şarkı sözleri ile

Evlilik Sandalı – Hande Yener izle ve dinle

Klibi izlemek için fotoğrafa tıkla!

Evlilik Sandalı Hande Yener video klipleriEvlilik Sandalı sende klip izle video izle dinle Evlilik Sandalı dinle Hande Yener dinle Hande Yener izle klip izle

Bir Yanıt Bırakın

