Klip izle müzik dinle

Haberin Olmaz – İzel

Posted in İzel by klipdinleizle001 on Mayıs 1, 2009

Haberin Olmaz – İzel Şarkı Sözleri klip izle dinle müzik

Haberin Olmaz

Yalvarip suclu gibi
Seni inandirmaya niyetim yok
Sakin aglamami bekleme

Sen kendine ask mi
Kole mi ariyorsun?
Beni sayma yeni dusler kur kendine

Yuzume bak cocuk degilim ben
Ya cikar at beni yugreinden
Yada saril bana delilenme sev

Bosa gecen onca gune hayret
Ya bitir burada ya devam et
Ama yeter artik soru sorma sus

Bana guvenmeyi inanmayi ogren
Bozsam niyetimi ruhun duymaz
Seni sevmesem heycan istesem
Haberin haberin haberin olmaz

İzel

Haberin Olmaz şarkı sözleri kliple birlikte izle ve söyle, dinlerken izlerken eşlik et müzik senin için müzikler en son klipler şarkı sözleri ile

Haberin Olmaz – İzel izle ve dinle

Klibi izlemek için fotoğrafa tıkla!

Haberin Olmaz İzel video klipleriHaberin Olmaz sende klip izle video izle dinle Haberin Olmaz dinle İzel dinle İzel izle klip izle

Bir Yanıt Bırakın

