Klip izle müzik dinle

Leyla – Rafet El Roman

Posted in Rafet El Roman by klipdinleizle001 on Mayıs 1, 2009

Leyla – Rafet El Roman Şarkı Sözleri klip izle dinle müzik

Leyla

Yine mi bela yine mi bela
Nedir çektigimiz
Bize bu ceza bize bu ceza
Agir ey tanrim
Bize de bir sans bize de bir sans
Tani ey kaderim
Fazla yasamam fazla yasamam
Ah su gençligim…
Leyla…Leyla
Uyusam dizlerinde dalsam rüyalara
Sen gideli Leylam karardi dünyam
Hiç yasamadim bir sey anlamadim
Sen gideli Leylam karardi dünyam
Hiç yasamadim bir sey anlamadim
Leyla…Leyla
Sarilsam sana canim dalsam rüyalara
Leyla…Leyla
Uyusam dizlerinde dalsam rüyalara
Sana gelemem seni sevemem
Soramiyorum seni
Bizi bu yöre bizi bu töre
Bir araya getirmez
Sana da yazik bana da yazik
Yazik her seye
Bu kara bela bu kara ceza
Nedir çektigimiz
Leyla…Leyla
Uyusam dizlerinde dalsam rüyalara
Leyla…Leyla
Sarilsam sana canim dalsam rüyalara
Sen gideli Leylam karardi dunyam
Hiç yasamadim bir sey anlamadim
Sen gideli Leylam karardi dunyam
Hiç yasamadim bir sey anlamadim
Leyla…Leyla
Uyusam dizlerinde dalsam rüyalara
Leyla…Leyla
Sarilsam sana canim dalsam rüyalara

Rafet El Roman

Leyla şarkı sözleri kliple birlikte izle ve söyle, dinlerken izlerken eşlik et müzik senin için müzikler en son klipler şarkı sözleri ile

Leyla – Rafet El Roman izle ve dinle

Klibi izlemek için fotoğrafa tıkla!

Leyla Rafet El Roman video klipleriLeyla sende klip izle video izle dinle Leyla dinle Rafet El Roman dinle Rafet El Roman izle klip izle

Bir Cevap Yazın

