Klip izle müzik dinle

Sen Ve Ben – Ümit Sayın

Posted in Ümit Sayın by klipdinleizle001 on Mayıs 1, 2009

Sen Ve Ben – Ümit Sayın Şarkı Sözleri klip izle dinle müzik

Sen Ve Ben

Sen ve ben
Hiç dağılmasak
Sonra da toplanmasak
Sen ve ben
Hep aynı kalsak
Gözlerimiz, yıldızlara tutsak
Olmuyor çok istesem de
Seni çok çok sevsem de
Olmuyor canım istesen de
Beni çok çok sevsen de
Sen ve ben
Bir an ayrı gayrı dursak
Dayanamaz, döner birimiz
Sen ve ben
Ne tuhaf bir ikiliyiz
İstikrarı yok hiçbir şeyimizin
Sen ve ben
Bir yolunu bulmalıyız
Yıldızları küstürmeden
Sen ve ben
Bir yolunu bulmalıyız
Aşka ziyan gönüller türetmeden

Ümit Sayın

Sen Ve Ben şarkı sözleri kliple birlikte izle ve söyle, dinlerken izlerken eşlik et müzik senin için müzikler en son klipler şarkı sözleri ile

Sen Ve Ben – Ümit Sayın izle ve dinle

Klibi izlemek için fotoğrafa tıkla!

Sen Ve Ben Ümit Sayın video klipleriSen Ve Ben sende klip izle video izle dinle Sen Ve Ben dinle Ümit Sayın dinle Ümit Sayın izle klip izle

Bir Yanıt Bırakın

