Klip izle müzik dinle

Vallahi Olmaz – Meyra

Posted in Meyra by klipdinleizle001 on Mayıs 1, 2009

Vallahi Olmaz – Meyra Şarkı Sözleri klip izle dinle müzik

Vallahi Olmaz

Çok geçtin kapımızdan
Çektin ya dikkatimi
Yar senin helalin olsun
Çaldın ya yüreğimi
Ah bu benim ilk aşkımdır
Ne olursun anla beni

Böyle olmaz canım vallahi olmaz
Yoksa anladığın bumudur aşktan
Neden senin elin ayağın durmaz
Her an sokulmaz bana yavaştan

Böyle olmaz canım vallahi almaz
Korkar gözüm benim daha ilk baştan
Senin gibileri kolay uslanmaz
Alışırım belki bende yavaştan

Sen beni aldatıpta
Yıkma hiç düşlerimi
Ellerle dolaşıpta bana
Zehretme günlerimi
Ah bu benim ilk aşkımdır
Ne olursun anla beni

Meyra

Vallahi Olmaz şarkı sözleri kliple birlikte izle ve söyle, dinlerken izlerken eşlik et müzik senin için müzikler en son klipler şarkı sözleri ile

Vallahi Olmaz – Meyra izle ve dinle

Klibi izlemek için fotoğrafa tıkla!

Vallahi Olmaz Meyra video klipleriVallahi Olmaz sende klip izle video izle dinle Vallahi Olmaz dinle Meyra dinle Meyra izle klip izle

Bir Yanıt Bırakın

