Klip izle müzik dinle

Yaralıyım – Ferda Anıl Yarkın

Posted in Ferda Anıl Yarkın by klipdinleizle001 on Mayıs 1, 2009

Yaralıyım – Ferda Anıl Yarkın Şarkı Sözleri klip izle dinle müzik

Yaralıyım

Bir zalime yenik dustum
Tutsak oldum acilara
Yasa girdi sevinclerim
Yaraliyim asktan yana
Resimlerin kursun olmus
Anilari yetmez bana
Hepsi ev secmis yuregimi
Yaraliyim yarali

Yaraliyim yaraliyim
Ben bir bahti karaliyim
Hasretinde vurmus beni
Can evimden yaraliyim

Ferda Anıl Yarkın

Yaralıyım şarkı sözleri kliple birlikte izle ve söyle, dinlerken izlerken eşlik et müzik senin için müzikler en son klipler şarkı sözleri ile

Yaralıyım – Ferda Anıl Yarkın izle ve dinle

Klibi izlemek için fotoğrafa tıkla!

Yaralıyım Ferda Anıl Yarkın video klipleriYaralıyım sende klip izle video izle dinle Yaralıyım dinle Ferda Anıl Yarkın dinle Ferda Anıl Yarkın izle klip izle

Bir Cevap Yazın

