Klip izle müzik dinle

Yetmiyor – Çilekeş

Posted in Çilekeş by klipdinleizle001 on Mayıs 1, 2009

Yetmiyor – Çilekeş Şarkı Sözleri klip izle dinle müzik

Yetmiyor

Yetmiyor

Ne olur girme artık gecelerim
Yalnızlığım bile yine hep seninle
Ellerin ellerimi tutmuyor
Gözlerin beni sana hapsediyor
Bilmek yetmiyor
Görmek yetmiyor
Varlığın beni kahrediyor
Farketmiyor, sensiz olmuyor
Yokluğun bile beni terkediyor

Sen vardın, sadece sen varsın
Yine de ben hiç yoktum aklında
Sen gördün, birtek sen sen gördün
Yine de ben hiç yoktum aslında

Bilmek yetmiyor
Görmek yetmiyor
Varlığın bile beni terkediyor
Farketmiyor, artık olmuyor
Yokluğun bile beni terkediyor
Sevmek yetmiyor
Ölmek yetmiyor
Yokluğun bili beni terkediyor

Çilekeş

Yetmiyor şarkı sözleri kliple birlikte izle ve söyle, dinlerken izlerken eşlik et müzik senin için müzikler en son klipler şarkı sözleri ile

Yetmiyor – Çilekeş izle ve dinle

Klibi izlemek için fotoğrafa tıkla!

Yetmiyor Çilekeş video klipleriYetmiyor sende klip izle video izle dinle Yetmiyor dinle Çilekeş dinle Çilekeş izle klip izle

Bir Cevap Yazın

