Klip izle müzik dinle

Ağlama – İbrahim Tatlıses

Posted in İbrahim Tatlıses by klipdinleizle001 on Mayıs 2, 2009

Ağlama – İbrahim Tatlıses Şarkı Sözleri klip izle dinle müzik

Ağlama

Bu dünyada, senden gayri
Başka kimim var
Sana gelen, bana gelsin
Gadan ben alım
Bir allahım, birde sensin
Beni yaşatan
Sana gelen, bana gelsin
Kadan ben alım

Bu kar boran, yaz’a döner
Acılar tükenir, biter
Sil gözünü ağlama, yeter
Sana gelen, bana gelsin
Kadan ben alım
Ağlama, ağlama, ağlama
Sus, ağlama

Senden gayri, gidecek
Bir yerim mi var
Ferman eyle, bu gönlüme
Kadan ben alım
Bir allahım, bir de sensin
Başka kimim var
Sana gelen bana gelsin
Kadan ben alım

İbrahim Tatlıses

Ağlama şarkı sözleri kliple birlikte izle ve söyle, dinlerken izlerken eşlik et müzik senin için müzikler en son klipler şarkı sözleri ile

Ağlama – İbrahim Tatlıses izle ve dinle

Klibi izlemek için fotoğrafa tıkla!

Ağlama İbrahim Tatlıses video klipleriAğlama sende klip izle video izle dinle Ağlama dinle İbrahim Tatlıses dinle İbrahim Tatlıses izle klip izle

Bir Cevap Yazın

