Klip izle müzik dinle

Aşk Beni Sevmedi – Orhan Ölmez

Posted in Orhan Ölmez by klipdinleizle001 on Mayıs 2, 2009

Aşk Beni Sevmedi – Orhan Ölmez Şarkı Sözleri klip izle dinle müzik

Aşk Beni Sevmedi

Kaç defa yanıldım kaç defa aldandım saymadım sayamadım
Kaç defa ağladım aşk için harcandım yinede akıllanmadım
Ne kadar korkusuzdum aşkına sorgusuzdum
Seni ben çok sevmiştim
Olmadı yapamadım sonuna varamadım ayrılık istememiştim

Korkutuğum başımdan gitmedi
Aşk dedin aşk beni dinlemedi
Ayrılık peşinde gölge gibi
Sabrım hep sabırdan öteydi
Aşkımsa aşklardan yüceydi
Aşk beni sevmedi

Kaç defa yanıldım kaç defa aldandım saymadım sayamadım
Kaç defa ağladım aşk için harcandım yinede akıllanmadım
Ne kadar korkusuzdum aşkına sorgusuzdum
Seni ben çok sevmiştim
Olmadı yapamadım sonuna varamadım ayrılık istememiştim

Korkutuğum başımdan gitmedi
Aşk dedin aşk beni dinlemedi
Ayrılık peşinde gölge gibi
Sabrım hep sabırdan öteydi
Aşkımsa aşklardan yüceydi
Aşk beni sevmedi

Orhan Ölmez

Aşk Beni Sevmedi şarkı sözleri kliple birlikte izle ve söyle, dinlerken izlerken eşlik et müzik senin için müzikler en son klipler şarkı sözleri ile

Aşk Beni Sevmedi – Orhan Ölmez izle ve dinle

Klibi izlemek için fotoğrafa tıkla!

Aşk Beni Sevmedi Orhan Ölmez video klipleriAşk Beni Sevmedi sende klip izle video izle dinle Aşk Beni Sevmedi dinle Orhan Ölmez dinle Orhan Ölmez izle klip izle

Bir Yanıt Bırakın

