Klip izle müzik dinle

Ateşlerde Yanacağım – Ümit Yaşar

Posted in Ümit Yaşar by klipdinleizle001 on Mayıs 2, 2009

Ateşlerde Yanacağım – Ümit Yaşar Şarkı Sözleri klip izle dinle müzik

Ateşlerde Yanacağım

Canlanıyor gözlerimde
Yaşananlar ecel gibi
Büyüdükçe aşkın bende
Yığılır çığ misali

Avutmuyor bir tek resim
Bitirmiyor hasretini
Uykular haramdır bana
Duymadan nefesini

Doğmuyor sensiz güneşim
Sabahlarım hep karanlık
Anlıyorum geç de olsa
Dönmeyeceksin artık

Ateşlerde yanacağım
Sensiz deli olacağım
Koydun beni bir başıma
Nasıl yaşayacağım

Kurşun aşkın silahında
Vurdun beni en sonunda
Kuruyan topraklar gibi
Susadım sana

Çıldırırım bir anda
Aklım başımdan gidiyor
Zindanlarda şu yüreğim
Senden kurtulamıyor

Öyle kolay unutulmak
Gönlüme çok zor geliyor
Kahretmek istiyorum
Bir an dilim susuyor

Ümit Yaşar

Ateşlerde Yanacağım şarkı sözleri kliple birlikte izle ve söyle, dinlerken izlerken eşlik et müzik senin için müzikler en son klipler şarkı sözleri ile

Ateşlerde Yanacağım – Ümit Yaşar izle ve dinle

Klibi izlemek için fotoğrafa tıkla!

Ateşlerde Yanacağım Ümit Yaşar video klipleriAteşlerde Yanacağım sende klip izle video izle dinle Ateşlerde Yanacağım dinle Ümit Yaşar dinle Ümit Yaşar izle klip izle

Bir Cevap Yazın

