Klip izle müzik dinle

Benim Gibi Sevenler – Ferdi Tayfur

Posted in Ferdi Tayfur by klipdinleizle001 on Mayıs 2, 2009

Benim Gibi Sevenler – Ferdi Tayfur Şarkı Sözleri klip izle dinle müzik

Benim Gibi Sevenler

Bir duamız vardı Tanrı’dan bizim
Ayrılmasın diye birleşen ellerimiz
Hayaller kurardık gelecek için
Hani ölümsüzdü yüce sevgimiz
Her gecenin sabahında başım yine döner
Getirmiyor seni bana kısa kalıyor geceler
Bir ben miyim diye baktım ki etrafıma
Hepsi doğuştan sarhoş
Benim gibi sevenler sevip sevilmeyenler
Benim gibi sevenler sevip acı çekenler
Bakarsın kesilir sana gelen bu sesim
Şunu bil ki vefasız ismindir son nefesim
Sen acı çekerken sanma ki ben mutluydum
Senden gelen dertlere biterken başlıyordum

Ferdi Tayfur

Benim Gibi Sevenler şarkı sözleri kliple birlikte izle ve söyle, dinlerken izlerken eşlik et müzik senin için müzikler en son klipler şarkı sözleri ile

Benim Gibi Sevenler – Ferdi Tayfur izle ve dinle

Klibi izlemek için fotoğrafa tıkla!

Benim Gibi Sevenler Ferdi Tayfur video klipleriBenim Gibi Sevenler sende klip izle video izle dinle Benim Gibi Sevenler dinle Ferdi Tayfur dinle Ferdi Tayfur izle klip izle

Bir Cevap Yazın

