Klip izle müzik dinle

Bitti – Gülşen

Posted in Gülşen by klipdinleizle001 on Mayıs 2, 2009

Bitti – Gülşen Şarkı Sözleri klip izle dinle müzik

Bitti

Utamadım içimden
Geçenleri haykırdım
Bulamadım karşımda
Eski seni yanıldım

Ama mecbur değilsin
İstediğin yere gidersin
Karışamam yarışamam
Seninle eskisi gibi

Bana neler oldu bilemem
Sorma sakın cevap veremem
Farzet aynı olsada herşey
An karşılık veremem

Gülşen

Bitti şarkı sözleri kliple birlikte izle ve söyle, dinlerken izlerken eşlik et müzik senin için müzikler en son klipler şarkı sözleri ile

Bitti – Gülşen izle ve dinle

Klibi izlemek için fotoğrafa tıkla!

Bitti Gülşen video klipleriBitti sende klip izle video izle dinle Bitti dinle Gülşen dinle Gülşen izle klip izle

Bir Cevap Yazın

