Klip izle müzik dinle

Sen Beni Öldürüyorsun – Nazan Öncel

Posted in Nazan Öncel by klipdinleizle001 on Mayıs 2, 2009

Sen Beni Öldürüyorsun – Nazan Öncel Şarkı Sözleri klip izle dinle müzik

Sen Beni Öldürüyorsun

Ne zaman canım sıkılsa, gitmek isterim uzaklara
Ne vakit seni düşünsem, ki düşünmesem olmuyor
Gözlerin gelir aklıma, ah o çocuk gözlerin
Tam göğsüme saplanır, bıçak gibi sözlerin

Sen beni öldürüyorsun, sen bunu hep yapıyorsun
Sen beni öldürüyorsun, sen bunu bilmiyorsun

Ne vakit kaçsam kendimden, bir o kadar yakalanırdım
Ne vakit seni istesem, sen hiç yanımda olmazdın
Gözyaşı biriktirdim, gözyaşım ince sızı
Düşündüm de bir zaman, bunu ben haketmedim

Sen beni öldürüyorsun, sen bunu hep yapıyorsun
Sen beni öldürüyorsun, sen bunu bilmiyorsun

Her limandan bir gemi, alıp götürür beni
Hayal bu ya üstelik, gitmeler üzer bizi
Geçmiyorsam içinden, sevemedim bu fikri
Gidiyorum inadına, al aşkını ver beni

Sen beni öldürüyorsun, sen bunu hep yapıyorsun
Sen beni öldürüyorsun, sen bunu bilmiyorsun

Nazan Öncel

Sen Beni Öldürüyorsun şarkı sözleri kliple birlikte izle ve söyle, dinlerken izlerken eşlik et müzik senin için müzikler en son klipler şarkı sözleri ile

Sen Beni Öldürüyorsun – Nazan Öncel izle ve dinle

Klibi izlemek için fotoğrafa tıkla!

Sen Beni Öldürüyorsun Nazan Öncel video klipleriSen Beni Öldürüyorsun sende klip izle video izle dinle Sen Beni Öldürüyorsun dinle Nazan Öncel dinle Nazan Öncel izle klip izle

Bir Yanıt Bırakın

