Klip izle müzik dinle

Sus Konuşma – Teoman

Posted in Teoman by klipdinleizle001 on Mayıs 2, 2009

Sus Konuşma – Teoman Şarkı Sözleri klip izle dinle müzik

Sus Konuşma

Küçücüktüm ufacıktım
Bir dilenci kraldım
Çok yürüdüm
Çok acıktım.
Kalbim sızlar
Yüzüm gizler
Bir tren camından dünyayı gördüm
Haline üzüldüm…
Sus konuşma
Sözler kimin umurunda
Son bir öpücük
Yeter açık yaralarıma
Belki sen
Umutsuzluktan sessizsen
Zaten herzaman kaybettik senle ben
Hayat bir yarış dersin
Bir meydan savaşı
Bir kavga
Sakın yara alma
Küçük kağıt bir gemisin
Gazeteden koparılmış
Kıvrımların açılırken
Yorulmaz mısın hergün ölmekten

Teoman

Sus Konuşma şarkı sözleri kliple birlikte izle ve söyle, dinlerken izlerken eşlik et müzik senin için müzikler en son klipler şarkı sözleri ile

Sus Konuşma – Teoman izle ve dinle

Klibi izlemek için fotoğrafa tıkla!

Sus Konuşma Teoman video klipleriSus Konuşma sende klip izle video izle dinle Sus Konuşma dinle Teoman dinle Teoman izle klip izle

Bir Yanıt Bırakın

