Klip izle müzik dinle

Yağmurum – Onur Mete

Posted in Onur Mete by klipdinleizle001 on Mayıs 2, 2009

Yağmurum – Onur Mete Şarkı Sözleri klip izle dinle müzik

Yağmurum

Doymadım sana doyamıyorum
Düsündükçe içim titriyor
Ah… alev alev üsüyorum
Yokluğun soğuk beni yakıyor
Ah bir bilsen anlatabilsem içimdeki yerini
Bir bilsen seni nasıl sevdiğimi
Sen en güzel baharım, yağmurum
Bekliyorum birgün gelirsin diye
Sensiz soldum açmam kimselere

Onur Mete

Yağmurum şarkı sözleri kliple birlikte izle ve söyle, dinlerken izlerken eşlik et müzik senin için müzikler en son klipler şarkı sözleri ile

Yağmurum – Onur Mete izle ve dinle

Klibi izlemek için fotoğrafa tıkla!

Yağmurum Onur Mete video klipleriYağmurum sende klip izle video izle dinle Yağmurum dinle Onur Mete dinle Onur Mete izle klip izle

Bir Cevap Yazın

