Klip izle müzik dinle

Yüreğimde Yara Var – Ferdi Tayfur

Posted in Ferdi Tayfur by klipdinleizle001 on Mayıs 2, 2009

Yüreğimde Yara Var – Ferdi Tayfur Şarkı Sözleri klip izle dinle müzik

Yüreğimde Yara Var

Şu genç ömrümün taze çağında
Seni nerden gördüm görmez olsaydım
Dikenle örülü gönül bağımdan
Sana güller verdim vermez olsaydım
Dün neler söylerdin bak bugün caydın
Böyle mi yapardın sevmiş olsaydın
Ben sana tapardım benim olsaydın
Seni nerden gördüm görmez olsaydım
Yüreğimde yara var durmadan kanar
İnsan olan insana böyle mi yapar
Yüreğimde yara var durmadan kanar
İnsan olan sevdiğine böyle mi yapar
Dünyaya geleli bir gün gülmedim
Senden bıkıp başkasına gönül vermedim
Şimdi ben aşkınla bir serseriyim
Seni nerden gördüm görmez olsaydım

Ferdi Tayfur

Yüreğimde Yara Var şarkı sözleri kliple birlikte izle ve söyle, dinlerken izlerken eşlik et müzik senin için müzikler en son klipler şarkı sözleri ile

Yüreğimde Yara Var – Ferdi Tayfur izle ve dinle

Klibi izlemek için fotoğrafa tıkla!

Yüreğimde Yara Var Ferdi Tayfur video klipleriYüreğimde Yara Var sende klip izle video izle dinle Yüreğimde Yara Var dinle Ferdi Tayfur dinle Ferdi Tayfur izle klip izle

Bir Yanıt Bırakın

