Klip izle müzik dinle

Zalim Aykut İlter – Aykut İlter

Posted in Aykut İlter by klipdinleizle001 on Mayıs 2, 2009

Zalim Aykut İlter – Aykut İlter Şarkı Sözleri klip izle dinle müzik

Zalim Aykut İlter

Zalim, aykut ilter 04′:28″ söz müzik aykut
İlter

Ne komik hale düştük sevgilim ikimiz
Günden güne sürünüyor sevgimiz
Konuşmaya var mıyor dilimiz
Tamam mı ? yola devam mı

Hatır nedir bilmez bir halin var
Oyna duygularımla yerin dar
Alışkanlıklarının içinde
Hem beni sevmek hem bırakmak var

Geceler seni soruyor o gitti diyemedim
Bu aşk beni yoruyor anla sebebi sensin
Çapkınlığa halim yok yorgunum senden çok
Geceden hayırsızsın zalim zalim

Zalim dön bana küsünce şansına
Bir gün döneceksin ağlaya ağlaya zalim dön bana çok
Bağlandım sana
Halim kalmadı zalim zalim
Zalim dön bana çok yalvardım sana
Halim kalmadı zalim zalim

Aykut İlter

Zalim Aykut İlter şarkı sözleri kliple birlikte izle ve söyle, dinlerken izlerken eşlik et müzik senin için müzikler en son klipler şarkı sözleri ile

Zalim Aykut İlter – Aykut İlter izle ve dinle

Klibi izlemek için fotoğrafa tıkla!

Zalim Aykut İlter Aykut İlter video klipleriZalim Aykut İlter sende klip izle video izle dinle Zalim Aykut İlter dinle Aykut İlter dinle Aykut İlter izle klip izle

Bir Cevap Yazın

