Klip izle müzik dinle

Alıştım Artık – Demir Demirkan

Posted in Demir Demirkan by klipdinleizle001 on Mayıs 3, 2009

Alıştım Artık – Demir Demirkan Şarkı Sözleri klip izle dinle müzik

Alıştım Artık

İtiraf etmeliyim hem kendime hem de sana
Hayalini kurduğum hayat bu değildi
Karşında duran adam, aslında koca bir yalan
İçtikçe kendine inanan, zaman zaman

İttire ittire gitmez ki, söylene söylene geçmez ki
Olsun alıştım artık, olsun alıştım artık
Ağlaya ağlaya dinmez ki, bekleye bekleye gelmez ki
Olsun alıştım artık, olsun

İtiraf etmeliyim hem kendime hem de sana
Sen olmadan yanımda biraz eksiğim
Alemin gözünde eksik olmam mı ayıp
Ömür kısa ayrı geçen bir an kayıp

İttire ittire gitmez ki, söylene söylene geçmez ki
Olsun alıştım artık, olsun alıştım artık
Ağlaya ağlaya dinmez ki, bekleye bekleye gelmez ki
Olsun alıştım artık, olsun

Demir Demirkan

Alıştım Artık şarkı sözleri kliple birlikte izle ve söyle, dinlerken izlerken eşlik et müzik senin için müzikler en son klipler şarkı sözleri ile

Alıştım Artık – Demir Demirkan izle ve dinle

Klibi izlemek için fotoğrafa tıkla!

Alıştım Artık Demir Demirkan video klipleriAlıştım Artık sende klip izle video izle dinle Alıştım Artık dinle Demir Demirkan dinle Demir Demirkan izle klip izle

Bir Cevap Yazın

