Klip izle müzik dinle

Aynı Sahilde – Cengiz Kurtoğlu

Posted in Cengiz Kurtoğlu by klipdinleizle001 on Mayıs 3, 2009

Aynı Sahilde – Cengiz Kurtoğlu Şarkı Sözleri klip izle dinle müzik

Aynı Sahilde

Her yerinde hatıran
Her yerinde izlerin var
Özlemekten yoruldum
Sen geri dönmedin yar

Her yerinde hatıran
Her yerinde hayalin var
Özlemekten yoruldum
Geri dönmedin yar

Yine aynı sahilde
Dinledim şarkımızı
Sanki bitmemiş gibi
Yaşadım aşkımızı

Seni seven bu kalbin
Değerini bilmedin yar
Hasretinle yakarken
Buralara gelmedin yar

Seni seven bu kalbin
Değerini bilmedin yar
Hasretinle yanarken
Geri dönmedin yar

Yine aynı sahilde
Dinledim şarkımızı
Sanki bitmemiş gibi
Yaşadım aşkımızı

Cengiz Kurtoğlu

Aynı Sahilde şarkı sözleri kliple birlikte izle ve söyle, dinlerken izlerken eşlik et müzik senin için müzikler en son klipler şarkı sözleri ile

Aynı Sahilde – Cengiz Kurtoğlu izle ve dinle

Klibi izlemek için fotoğrafa tıkla!

Aynı Sahilde Cengiz Kurtoğlu video klipleriAynı Sahilde sende klip izle video izle dinle Aynı Sahilde dinle Cengiz Kurtoğlu dinle Cengiz Kurtoğlu izle klip izle

Bir Cevap Yazın

