Klip izle müzik dinle

Ayrılığın Hediyesi – Ahmet Kaya

Posted in Ahmet Kaya by klipdinleizle001 on Mayıs 3, 2009

Ayrılığın Hediyesi – Ahmet Kaya Şarkı Sözleri klip izle dinle müzik

Ayrılığın Hediyesi

Şimdi saat sensizliğin ertesi
Gün doğmuş gökyüzü apaydın
Avutulmuş çocuklar çoktan sustu
Bir ben kaldım bir ben kaldım
Gecenin ortasında uyumamış ben

Şimdi gözlerime ağlamayı öğrettin
Ki bu yaşlar utangaç boynunun
Kolyesi olsun.
Buda benim sana buda benim sana
Ayrılırken hediyem olsun

Ahmet Kaya

Ayrılığın Hediyesi şarkı sözleri kliple birlikte izle ve söyle, dinlerken izlerken eşlik et müzik senin için müzikler en son klipler şarkı sözleri ile

Ayrılığın Hediyesi – Ahmet Kaya izle ve dinle

Klibi izlemek için fotoğrafa tıkla!

Ayrılığın Hediyesi Ahmet Kaya video klipleriAyrılığın Hediyesi sende klip izle video izle dinle Ayrılığın Hediyesi dinle Ahmet Kaya dinle Ahmet Kaya izle klip izle

Bir Cevap Yazın

