Klip izle müzik dinle

Dön Diyemedim – Ferhat Göçer

Posted in Ferhat Göçer by klipdinleizle001 on Mayıs 3, 2009

Dön Diyemedim – Ferhat Göçer Şarkı Sözleri klip izle dinle müzik

Dön Diyemedim

Dön diyemedim

Başta kolay değildi çekindim çok zor oldu söyleyemedim
Sonra unuttum neden yaptığım hataları döndüremedim
Kırgın değilim kendim seçtim aslında yalnızlığımı
Sevdim ben olmayı seninle sensizliğimle
Dargın değilim kaldığım uzak diyarların kıyılarında
Sevdim ben olmayı seninle sensizliğimle
Sebepsiz tuttum kendimi senden
İnkar ettim sarıldım yalnızlığıma
Sonra yıkıldım neden ben sana dön diyemedim

Ferhat göçer

Ferhat Göçer

Dön Diyemedim şarkı sözleri kliple birlikte izle ve söyle, dinlerken izlerken eşlik et müzik senin için müzikler en son klipler şarkı sözleri ile

Dön Diyemedim – Ferhat Göçer izle ve dinle

Klibi izlemek için fotoğrafa tıkla!

Dön Diyemedim Ferhat Göçer video klipleriDön Diyemedim sende klip izle video izle dinle Dön Diyemedim dinle Ferhat Göçer dinle Ferhat Göçer izle klip izle

Bir Yanıt Bırakın

