Klip izle müzik dinle

En Kötü İhtimalle – Mustafa Sandal

Posted in Mustafa Sandal by klipdinleizle001 on Mayıs 3, 2009

En Kötü İhtimalle – Mustafa Sandal Şarkı Sözleri klip izle dinle müzik

En Kötü İhtimalle

Resmin hala asılı duruyor
Yırtıp atamadım
Kalbimin duvarından
Gözlerim hala dalıp dalıp gidiyor
Bir türlü dökemediği
Son damlasıyla

Mutlu oldun mu?
Birini buldun mu?
Dün gece rahat uyudun mu?

En kötü ihtimalle
Sen beni bu halde bırakıp
Gitmezsin diye düşündüm
Ah perde perde yanıp tutuşan
Bir dertle
Boşluğuna sarıldım biraz daha
Üşüdüm of

Mustafa Sandal

En Kötü İhtimalle şarkı sözleri kliple birlikte izle ve söyle, dinlerken izlerken eşlik et müzik senin için müzikler en son klipler şarkı sözleri ile

En Kötü İhtimalle – Mustafa Sandal izle ve dinle

Klibi izlemek için fotoğrafa tıkla!

En Kötü İhtimalle Mustafa Sandal video klipleriEn Kötü İhtimalle sende klip izle video izle dinle En Kötü İhtimalle dinle Mustafa Sandal dinle Mustafa Sandal izle klip izle

Bir Cevap Yazın

