Klip izle müzik dinle

Erkekler De Ağlar – Seda Üren

Posted in Seda Üren by klipdinleizle001 on Mayıs 3, 2009

Erkekler De Ağlar – Seda Üren Şarkı Sözleri klip izle dinle müzik

Erkekler De Ağlar

Senin yanginin olacak bak, bu ayrilik alev alev
Arayacak gözlerin beni heryerde hasretim tüter, söylemedi
Deme sonra bana hakkim helal degil sana böyle gidersen
Söylemedi deme sonra bana hakkim helal degil sana

Çok yanacaksin ağlayacaksin benim ardimdan büyük konuşma
Erkeklerde ağlar buna inan, çok yanacaksin ağlayacaksin
Benim ardimdan büyük konuşma erkeklerde ağlar bana inan

Çok yandim çok ağladim gülüm ben senin ardindan ögrendim
Erkekler de ağlar hem de utanmadan

Seda Üren

Erkekler De Ağlar şarkı sözleri kliple birlikte izle ve söyle, dinlerken izlerken eşlik et müzik senin için müzikler en son klipler şarkı sözleri ile

Erkekler De Ağlar – Seda Üren izle ve dinle

Klibi izlemek için fotoğrafa tıkla!

Erkekler De Ağlar Seda Üren video klipleriErkekler De Ağlar sende klip izle video izle dinle Erkekler De Ağlar dinle Seda Üren dinle Seda Üren izle klip izle

Bir Cevap Yazın

