Klip izle müzik dinle

Hadi Beni Güldür Biraz – Ogün Sanlısoy

Posted in Ogün Sanlısoy by klipdinleizle001 on Mayıs 3, 2009

Hadi Beni Güldür Biraz – Ogün Sanlısoy Şarkı Sözleri klip izle dinle müzik

Hadi Beni Güldür Biraz

Aynaya sordular gzel miyim diye
Dedi bırak yüzünü bak şu gözlere
Eğer parıltı varsa, yüreğin çarpıyorsa
Bu dünyada senden güzel mi var
Bu dünyada herşey güzel bir bak

Keyfin kalmadıysa susar bu şarkılar
Giyinip boyansanda renkler solar
Sebebin kalmadıysa var olmak ızdırapsa
Yüzünde maskeyle geçer yıllar

Hadi beni güldür biraz
Hadi beni güldür biraz
Daha yolumuz var daha çocuğuz inan

Hadi beni güldür biraz
Hadi beni güldür biraz
Daha yolumuz var sonuna kadar dayan

Aynayı kırdılar güzel göztermiyor diye
Bölündü parçalar çoğaldılar
Parıltı kalmadıysa, yüreğin çarpmıyorsa
Dünyadan ala cehennem mi var
Dünyada hala cehennem mi var

Hayat toz pembe olur sen istersen
Ne ekersen biçersin bu gizemli bağdan
Bir yanın karanlık bir yanın aydınlık
Işık bir yerdense şüphen mi var

Ogün Sanlısoy

Hadi Beni Güldür Biraz şarkı sözleri kliple birlikte izle ve söyle, dinlerken izlerken eşlik et müzik senin için müzikler en son klipler şarkı sözleri ile

Hadi Beni Güldür Biraz – Ogün Sanlısoy izle ve dinle

Klibi izlemek için fotoğrafa tıkla!

Hadi Beni Güldür Biraz Ogün Sanlısoy video klipleriHadi Beni Güldür Biraz sende klip izle video izle dinle Hadi Beni Güldür Biraz dinle Ogün Sanlısoy dinle Ogün Sanlısoy izle klip izle

Bir Cevap Yazın

