Klip izle müzik dinle

Kalbim Hep Sende – Zafer Peker

Posted in Zafer Peker by klipdinleizle001 on Mayıs 3, 2009

Kalbim Hep Sende – Zafer Peker Şarkı Sözleri klip izle dinle müzik

Kalbim Hep Sende

Bile bile oyunlara geldim
Ömrümü verdim sana bu yetmedi mi
Beni başka birisi mi sandın
Yoruldum artık bu oyun bitmedi mi

Sana dağları aştım varıyorum
Beni aklına yaz
Yol nasıl olursa olsun ah be canım
Gelirim bekle biraz

Kalbim hep sende istemesende
Herşeyi unuttum ben seni arıyorum
Aşkımız nerde bulamıyorum
Ne oldu bize böyle hiç anlamıyorum

Sen istemesende kalbim hep sende
Kendimi unuttum ben seni arıyorum
Aşkımız nerde bulamıyorum
Ne oldu bize böyle hiç anlamıyorum

Zafer Peker

Kalbim Hep Sende şarkı sözleri kliple birlikte izle ve söyle, dinlerken izlerken eşlik et müzik senin için müzikler en son klipler şarkı sözleri ile

Kalbim Hep Sende – Zafer Peker izle ve dinle

Klibi izlemek için fotoğrafa tıkla!

Kalbim Hep Sende Zafer Peker video klipleriKalbim Hep Sende sende klip izle video izle dinle Kalbim Hep Sende dinle Zafer Peker dinle Zafer Peker izle klip izle

Bir Cevap Yazın

