Klip izle müzik dinle

Kendim Ettim Kendim Buldum [eyvah] – Çelik

Posted in Çelik by klipdinleizle001 on Mayıs 3, 2009

Kendim Ettim Kendim Buldum [eyvah] – Çelik Şarkı Sözleri klip izle dinle müzik

Kendim Ettim Kendim Buldum [eyvah]

Karadır bu bahtım kara
Sözüm kar etmiyor yare
Yüreğimi yaktı yar ey
Eyvah, eyvah, eyvah
Kendim ettim kendim buldum
Gül gibi sararıp soldum
Eyvah, eyvah, eyvah
Bilmez yar gönülden bilmez
Akar gözyaşlarım dinmez
Bir kere yüzüme gülmez
Eyvah, eyvah, eyvah
Kendim ettim kendim buldum
Gül gibi sararıp soldum
Eyvah, eyvah, eyvah
Söylerim sözüm almıyor
O yar yüzüme gülmüyor
Garip gönlümü bilmiyor
Eyvah, eyvah, eyvah
Kendim ettim kendim buldum
Gül gibi sararıp soldum
Eyvah, eyvah, eyvah

Kendim ettim kendim buldum

Karadır şu bahtım kara
Sözüm kar etmiyor yara
Yüreğimi yaktı nara (eyvah ey .)

Kendim ettim kendim buldum
Gül gibi sararıp soldum

Bilmez yar gönülden bilmez
Akar göz yaşlarım dinmez
Bir kere yüzüm gülmez (eyvah ey .)

Kendim ettim kendim buldum
Gül gibi sararıp soldum

Söylerim sözüm almıyo
O yar yüzüme gülmüyo
Garip gönlümü bilmiyo (eyvah ey .)

Kendim ettim kendim buldum
Gül gibi sararıp soldum

Çelik

Kendim Ettim Kendim Buldum [eyvah] şarkı sözleri kliple birlikte izle ve söyle, dinlerken izlerken eşlik et müzik senin için müzikler en son klipler şarkı sözleri ile

Kendim Ettim Kendim Buldum [eyvah] – Çelik izle ve dinle

Klibi izlemek için fotoğrafa tıkla!

Kendim Ettim Kendim Buldum [eyvah] Çelik video klipleriKendim Ettim Kendim Buldum [eyvah] sende klip izle video izle dinle Kendim Ettim Kendim Buldum [eyvah] dinle Çelik dinle Çelik izle klip izle

Bir Cevap Yazın

