Klip izle müzik dinle

Kıpır Kıpır – Deniz Arcak

Posted in Deniz Arcak by klipdinleizle001 on Mayıs 3, 2009

Kıpır Kıpır – Deniz Arcak Şarkı Sözleri klip izle dinle müzik

Kıpır Kıpır

İçim dışım kıpır kıpır benim
Çiçeklerden favorim yasemin
Burcum ateş yükselenim başak
Konuşmaktan yorulmaz

İşim gücüm sevmektir benim
Herşeyi herkesi severim
Yalanı sevmem bana yasak
İyilik yaptım bugün içim rahat

Söyle benimle olmak zormu
Söyle çok zor mu söyle
Söyle beni sevmek çok zor mu
Söyle söyle

Dönemem bir gidersem dönemem
Sevemem bir küsersem sevemem
Dönemem bir gidersem dönemem
Sevemem bir küsersem sevemem

Deniz Arcak

Kıpır Kıpır şarkı sözleri kliple birlikte izle ve söyle, dinlerken izlerken eşlik et müzik senin için müzikler en son klipler şarkı sözleri ile

Kıpır Kıpır – Deniz Arcak izle ve dinle

Klibi izlemek için fotoğrafa tıkla!

Kıpır Kıpır Deniz Arcak video klipleriKıpır Kıpır sende klip izle video izle dinle Kıpır Kıpır dinle Deniz Arcak dinle Deniz Arcak izle klip izle

Bir Cevap Yazın

