Klip izle müzik dinle

Oy Canım Benim – Çetin Oraner

Posted in Çetin Oraner by klipdinleizle001 on Mayıs 3, 2009

Oy Canım Benim – Çetin Oraner Şarkı Sözleri klip izle dinle müzik

Oy Canım Benim

Ay isigi vurmus
Toprak yaniyor
Topragin üzerine
Kimler düsüyor
Kimse bu yangini
Görmüyor duymuyor
Onun için mi daglar
Yildizlar agliyor

Oy benim canim
Yarali ceylanim
Henüz yolun basinda
Solup giden baharim

Ay isigi vurmus
Toprak kaniyor
Dudaginin kivrimindan
Gözüm nereye siziyor
Bu kaçinci baharim
Baslamadan bitiyor
Onun için mi daglar
Yildizlar agliyor

Çetin Oraner

Oy Canım Benim şarkı sözleri kliple birlikte izle ve söyle, dinlerken izlerken eşlik et müzik senin için müzikler en son klipler şarkı sözleri ile

Oy Canım Benim – Çetin Oraner izle ve dinle

Klibi izlemek için fotoğrafa tıkla!

Oy Canım Benim Çetin Oraner video klipleriOy Canım Benim sende klip izle video izle dinle Oy Canım Benim dinle Çetin Oraner dinle Çetin Oraner izle klip izle

Bir Cevap Yazın

