Klip izle müzik dinle

Saygımdan – Mahsun Kırmızıgül

Posted in Mahsun Kırmızıgül by klipdinleizle001 on Mayıs 3, 2009

Saygımdan – Mahsun Kırmızıgül Şarkı Sözleri klip izle dinle müzik

Saygımdan

Dünyaya yeniden bir deha gelseydim
Bir değil bin defa seni severdim
Yolumuz ayrıldı seni özledim
Ne kavgalar ettik
Sustuk kaldım ah sustum kaldım

Saygımdan
Başımı eğdim, konuşmadım
Hırsımdan
Duvarlara yumruk attım
Aşkımdan
Yüreğime taş bastım sevgimle
Sevgimle
Başımı eğdim, konuşmadım
Öfkemden
Duvarlara yumruk attım
Derdimden
İçtim içtim avunadım sevgimle

Ben bastığın toprak
Ben sana mecnunum
Ben sana tutsak
Sen benim evrenim
Beni içinde kaçan
Ne yaptıysan bana
Sustum kaldım ah sustum kaldım

Mahsun Kırmızıgül

Saygımdan şarkı sözleri kliple birlikte izle ve söyle, dinlerken izlerken eşlik et müzik senin için müzikler en son klipler şarkı sözleri ile

Saygımdan – Mahsun Kırmızıgül izle ve dinle

Klibi izlemek için fotoğrafa tıkla!

Saygımdan Mahsun Kırmızıgül video klipleriSaygımdan sende klip izle video izle dinle Saygımdan dinle Mahsun Kırmızıgül dinle Mahsun Kırmızıgül izle klip izle

Bir Cevap Yazın

