Klip izle müzik dinle

Xl* – Nil Karaibrahimgil

Posted in Nil Karaibrahimgil by klipdinleizle001 on Mayıs 3, 2009

Xl* – Nil Karaibrahimgil Şarkı Sözleri klip izle dinle müzik

Xl*

Onun aşkı bana ekstra larç
Bana ekstra larç bana ekstra larç
Giydim ama benim boyum kaç
Benim kilom kaç daha benim yaşım kaç

Onun aşkı bana ekstra larç
Bana ekstra larç bana ekstra larç
Giydim ama benim boyum kaç
Benim kilom kaç daha benim yaşım kaç

Çok değil arar o beni arada bi
O benim hayatımın tuzu biberi
Özledim iyi şeyler düşün dedi
Gözlerim bi onun yolunu bekledi

Onun aşkı bana ekstra larç
Ekstra larç ekstra larç
Giydim ama benim boyum kaç
Benim kilom kaç benim yaşım kaç

Onun aşkı bana ekstra larç
Onun aşkı bana ekstra larç

Onu çok sevmek söyle neye yarar
Yapıştırırsın o bidaha kırar
Söyledim sana bişey olmaz dedi
Gezindim bulamadım onun gibisini

Nil Karaibrahimgil

Xl* şarkı sözleri kliple birlikte izle ve söyle, dinlerken izlerken eşlik et müzik senin için müzikler en son klipler şarkı sözleri ile

Xl* – Nil Karaibrahimgil izle ve dinle

Klibi izlemek için fotoğrafa tıkla!

Xl* Nil Karaibrahimgil video klipleriXl* sende klip izle video izle dinle Xl* dinle Nil Karaibrahimgil dinle Nil Karaibrahimgil izle klip izle

Bir Cevap Yazın

