Klip izle müzik dinle

Yeşillenirim – Ebru Yaşar

Posted in Ebru Yaşar by klipdinleizle001 on Mayıs 3, 2009

Yeşillenirim – Ebru Yaşar Şarkı Sözleri klip izle dinle müzik

Yeşillenirim

Hani beni çok seviyordun
Yerlere göklere koyamıyordun
Ben de kek gibi sana inanıp
Her gece yolunu gözlüyordum

Yedin de kaç senemi
Sana verdim son nefesimi
Para bile etmedi bende aşkın
Sattım sana olan hislerimi

Ben senin olmadığın
Her yerde canım yeşillenirim
Yeter ki düş yakamdan
Kutupta bile güneşlenirim

Bugün benim günüm
Gönlümce gezer eğlenirim
Değerimi bilen usta ellerde
Elmas gibi işlenirim

Hani ben çok tatlıydım
Herkesten farklıydım
Bunların hepsi yalan dediğimde
İnkar ettin
Ama ben haklıydım

Yedin de kaç senemi
Sana verdim son nefesimi
Para bile etmedi bende aşkın
Sattım sana olan hislerimi

Ben senin olmadığın
Her yerde canım yeşillenirim
Yeter ki düş yakamdan
Kutupta bile güneşlenirim

Bugün benim günüm
Gönlümce gezer eğlenirim
Değerimi bilen usta ellerde
Elmas gibi işlenirim

Ebru Yaşar

Yeşillenirim şarkı sözleri kliple birlikte izle ve söyle, dinlerken izlerken eşlik et müzik senin için müzikler en son klipler şarkı sözleri ile

Yeşillenirim – Ebru Yaşar izle ve dinle

Klibi izlemek için fotoğrafa tıkla!

Yeşillenirim Ebru Yaşar video klipleriYeşillenirim sende klip izle video izle dinle Yeşillenirim dinle Ebru Yaşar dinle Ebru Yaşar izle klip izle

Bir Cevap Yazın

