Klip izle müzik dinle

Yıldız Gözlüm – Yıldız Tilbe

Posted in Yıldız Tilbe by klipdinleizle001 on Mayıs 3, 2009

Yıldız Gözlüm – Yıldız Tilbe Şarkı Sözleri klip izle dinle müzik

Yıldız Gözlüm

Bu kez alnından öpüyorum
Gidiyorum iki gözüm
Neden diye sormazsın
Seni bu yüzden seviyorum

Gece uyurken açık olmasın üstün
Ayaza meydan okuma kalın giyin
Kendi gider hatırası kalır
Evladiyelik değil aşk dediğin
Kirli sakallarımı sevdiğinden beri
Hasat mevsimi gelmedi yüzüme
Ayrılık ensemizden hiç inmedi
Ellerimse başka ele değmedi
Sana benden yalan yok alnım açık gülyüzlüm
Ve hakkını helal et yıldız gözülüm

Yar yar benim için ağlama bana o koyar)
Gezdiğimiz yerler gördüğümüz günler ) nakarat
Yakama yapışırda hesap sorar )

Ne bir ölüm ayırıyor ne bir celse
Onurum elimde gururum cebimde
Ve şimdiden seni özlüyorum

Sen şimdi bensiz akşamları sineye çekersin
Gizli gizli ağlarsın biliyorum
Kimseye yokluğumu hissettirmezsin
Seni bu yüzdne seviyorum

Paramız olacaktı
Ve boy boy çocuklarımız
Zenginlik hayellerimi fukarlara
Baba olabilme özlemlerimi
Yetimlere bırakıyorum

Bunlar hem vasiyetim hem son sözüm
Alnım açık gül yüzlüm
Hadi sende sil gözyaşlarını
Ve hakkını helal et yıldız gözlüm

Yar yar benim için ağlama bana o koyar)
Gezdiğimiz yerler gördüğümüz günler )nakarat
Yakama yapışırda hesap sorar )

Yıldız Tilbe

Yıldız Gözlüm şarkı sözleri kliple birlikte izle ve söyle, dinlerken izlerken eşlik et müzik senin için müzikler en son klipler şarkı sözleri ile

Yıldız Gözlüm – Yıldız Tilbe izle ve dinle

Klibi izlemek için fotoğrafa tıkla!

Yıldız Gözlüm Yıldız Tilbe video klipleriYıldız Gözlüm sende klip izle video izle dinle Yıldız Gözlüm dinle Yıldız Tilbe dinle Yıldız Tilbe izle klip izle

Bir Cevap Yazın

