Klip izle müzik dinle

Aşk Dediğin Yürek İster – Lerzan Mutlu

Posted in Lerzan Mutlu by klipdinleizle001 on Mayıs 4, 2009

Aşk Dediğin Yürek İster – Lerzan Mutlu Şarkı Sözleri klip izle dinle müzik

Aşk Dediğin Yürek İster

Her dala konupta dönmek oluyor
Gururum aşkımdan büyüktür benim
Kırık kalpler için reçete varsa ooof
Sanada yazsınlar gözlerin için

Her dala konupta dönmek oluyor
Gururum aşkımdan büyüktür benim
Kırık kalplaer için reçete varsa ooof
Sana da yazsınlar gözlerin için

Bu şarkı senin gibi korkaklar için

Benden giden bana döner
Aşkımı fark ettiğinde
Sen bu safaşı kaybettin
Meydanı terk ettiğinde
Adın bir erkek adıysa sana yakışanı göster
Ben annemden böyle gördüm
Aşk dediğin yürek ister

Benden giden bana döner
Aşkımı fark ettiğinde
Sen bu savaşı kaybettin
Meydanı terk ettiğinde
Adın bir erkek adıysa
Sana yakışanı göster
Ben annemden böyle gördüm
Aşk dediğin yürek ister
Aşk dediğin yürek ister

Not:şarkının tammamı 2 defa

Lerzan Mutlu

Aşk Dediğin Yürek İster şarkı sözleri kliple birlikte izle ve söyle, dinlerken izlerken eşlik et müzik senin için müzikler en son klipler şarkı sözleri ile

Aşk Dediğin Yürek İster – Lerzan Mutlu izle ve dinle

Klibi izlemek için fotoğrafa tıkla!

Aşk Dediğin Yürek İster Lerzan Mutlu video klipleriAşk Dediğin Yürek İster sende klip izle video izle dinle Aşk Dediğin Yürek İster dinle Lerzan Mutlu dinle Lerzan Mutlu izle klip izle

Bir Cevap Yazın

