Klip izle müzik dinle

Ben Bilirim – Barış Manço

Posted in Barış Manço by klipdinleizle001 on Mayıs 4, 2009

Ben Bilirim – Barış Manço Şarkı Sözleri klip izle dinle müzik

Ben Bilirim

Deli gönül sevdasını ben bilirim ben bilirim
Deli gönül sevdasını ben bilirim ben bilirim
Yardan ayrı kalmasını ben bilirim ben bilirim
Yardan ayrı kalmasını ben bilirim ben bilirim

Yumuk yumuk elleri var kömür kömür gözleri var
Yumuk yumuk elleri var kömür kömür gözleri var
Daha daha neleri var ben bilirim ben bilirim
Daha daha neleri var ben bilirim ben bilirim

Kışlalara erdi bahar tezkereye birkaç gün var
Kışlalara erdi bahar tezkereye birkaç gün var
Barışa da bir sorsalar ben bilirim ben bilirim
Barışa da bir sorsalar ben bilirim ben bilirim

Barışa da bir sorsalar ben bilirim ben bilirim
Ben bilirim

Soz: Mustafa Pehlivan

Barış Manço

Ben Bilirim şarkı sözleri kliple birlikte izle ve söyle, dinlerken izlerken eşlik et müzik senin için müzikler en son klipler şarkı sözleri ile

Ben Bilirim – Barış Manço izle ve dinle

Klibi izlemek için fotoğrafa tıkla!

Ben Bilirim Barış Manço video klipleriBen Bilirim sende klip izle video izle dinle Ben Bilirim dinle Barış Manço dinle Barış Manço izle klip izle

Bir Cevap Yazın

