Klip izle müzik dinle

Biliyorum – Ceylan

Posted in Ceylan by klipdinleizle001 on Mayıs 4, 2009

Biliyorum – Ceylan Şarkı Sözleri klip izle dinle müzik

Biliyorum

Biliyorum en az sende
Benim kadar yaralisin
Hiç bosa ıtiraz etme
Bana kalpten sevdalisin

Bir gün bana döneceksin
Karsimda diz çökeceksin
Hemde yalvara yalvara
Aç kapiyi diyeceksin
Benden af dileyeceksin

Ayriligi sen ıstedin
Ben mesut degilim dedin
Mutlulugu hayatini
Parasina zehirledin

Bir gün bana döneceksin
Karsimda diz çökeceksin
Hemde yalvara yalvara
Aç kapini diyeceksin
Benden af dileyeceksin

Ceylan

Biliyorum şarkı sözleri kliple birlikte izle ve söyle, dinlerken izlerken eşlik et müzik senin için müzikler en son klipler şarkı sözleri ile

Biliyorum – Ceylan izle ve dinle

Klibi izlemek için fotoğrafa tıkla!

Biliyorum Ceylan video klipleriBiliyorum sende klip izle video izle dinle Biliyorum dinle Ceylan dinle Ceylan izle klip izle

Bir Cevap Yazın

