Klip izle müzik dinle

Canına Yandığım – Serdem Coşkun

Posted in Serdem Coşkun by klipdinleizle001 on Mayıs 4, 2009

Canına Yandığım – Serdem Coşkun Şarkı Sözleri klip izle dinle müzik

Canına Yandığım

Dostlarım geldi sarmaya yaramı
Bugünü de zar zor yalandan atlattım
Ben bir kendimi değil inan A canım
Onları da onları da halime ağlattım

Delilendim ara ara
Bakıp durdum odalara
Bitkin halde bir köşede
Başladım ağlamaya

Canım sandığım canına yandığım
Gittin de dönmez misin
Öldüm kaldım buralarda
Geri gelmez misin

Yokluğun yetti kırmaya kanadımı
Acımı da tuz basıp kokunla dağladım
Yar . ben ellerde değil inan huzuru
Gözlerinin yüreğinin içinde aradım
(Added by:özkan)

Serdem Coşkun

Canına Yandığım şarkı sözleri kliple birlikte izle ve söyle, dinlerken izlerken eşlik et müzik senin için müzikler en son klipler şarkı sözleri ile

Canına Yandığım – Serdem Coşkun izle ve dinle

Klibi izlemek için fotoğrafa tıkla!

Canına Yandığım Serdem Coşkun video klipleriCanına Yandığım sende klip izle video izle dinle Canına Yandığım dinle Serdem Coşkun dinle Serdem Coşkun izle klip izle

Bir Cevap Yazın

