Klip izle müzik dinle

Dağlara Küstüm – Zülfü Livaneli

Posted in Zülfü Livaneli by klipdinleizle001 on Mayıs 4, 2009

Dağlara Küstüm – Zülfü Livaneli Şarkı Sözleri klip izle dinle müzik

Dağlara Küstüm

Tozlu yollarına düştüm de geldim
Hartamiler kesmiş suyun başını
Yolların bacını verdim de geldim
Bilmem kim silecek gözüm yaşını

(Bağlantı)
Kendime kastım Ali
Dağlara küstüm Ali
Dar günde dostum Ali
Kınama hallerimi
Bağlama kollarımı
Açık et yollarımı

Zalimin elinden kapına geldim
Kan gölü içinde bunaldım kaldım
Yetiş ya erenler canımdan oldum
Bilmem kim saracak yaralarımı

Bağlantı

Kaynak: Zülfü Livaneli
Yöre: –

Notasi: Daglara Küstüm

Zülfü Livaneli

Dağlara Küstüm şarkı sözleri kliple birlikte izle ve söyle, dinlerken izlerken eşlik et müzik senin için müzikler en son klipler şarkı sözleri ile

Dağlara Küstüm – Zülfü Livaneli izle ve dinle

Klibi izlemek için fotoğrafa tıkla!

Dağlara Küstüm Zülfü Livaneli video klipleriDağlara Küstüm sende klip izle video izle dinle Dağlara Küstüm dinle Zülfü Livaneli dinle Zülfü Livaneli izle klip izle

Bir Cevap Yazın

