Klip izle müzik dinle

Dili Ballım – Yıldız Tilbe

Posted in Yıldız Tilbe by klipdinleizle001 on Mayıs 4, 2009

Dili Ballım – Yıldız Tilbe Şarkı Sözleri klip izle dinle müzik

Dili Ballım

Huyu çıkası civanım
Dilli ballım
Dere tepe geçtim
Ah kayboldum ovada
Dudağımı bulamadım nasıl öptün
Düşüyor omuzlarımdan aklım
Aşk üzeri çek bi kara sevda
Sen bana yar ol
Ben öleceğim uğruna
Sorma bitecek mi bu deli rüya
Bağladım canımı
Dilek ağacım aç hadi…hadi

Ocağı yakacağım
Suyu ısıtacağım
Tanyeri ağarırken
Seni kapatacağım
Adını alacağım
Çatlasın elalem

Tenimi boyadı aşk-ı muhabbet
Usul usul öpüşelim
Bitsin bu eziyet
Seferin ödül olacak duru sehre
Sakınacak hal yok ki dilimde

Söz-Müzik: Yıldız Tilbe

Yıldız Tilbe

Dili Ballım şarkı sözleri kliple birlikte izle ve söyle, dinlerken izlerken eşlik et müzik senin için müzikler en son klipler şarkı sözleri ile

Dili Ballım – Yıldız Tilbe izle ve dinle

Klibi izlemek için fotoğrafa tıkla!

Dili Ballım Yıldız Tilbe video klipleriDili Ballım sende klip izle video izle dinle Dili Ballım dinle Yıldız Tilbe dinle Yıldız Tilbe izle klip izle

Bir Cevap Yazın

