Klip izle müzik dinle

Düşenin Dostu Olmaz – Sagopa Kajmer

Posted in Sagopa Kajmer by klipdinleizle001 on Mayıs 4, 2009

Düşenin Dostu Olmaz – Sagopa Kajmer Şarkı Sözleri klip izle dinle müzik

Düşenin Dostu Olmaz

İlham al bu sözlerin sahibi bir hamal varlığı hayal
Kahramanı olmak istediğim bir masal var düşündükçe sulara
Batar benim sal kader beni sal.marifetle erir gönlüm
Gördüm benim benim gören gözüm parçalar ya gönlüm
Avuçlarımda göğe doğru tuttuğum dualarım ve ömrüm yetmez
Dilemeye özrüm . bak bataklıklar üzeri ne kadar da parlak
Bakta gör burdan her tarafta güzel yüzlü tuzak gökyüzü ne
Kadar yakın arşı azam ne kadar uzak kendine yaptıkların ve
Kattıkların ne kadar vasat .evet bu bir aşk şarkısı evet
Bu bir kalp ağırısı evet bu namelerde yanan var en
Derinden ah bir bilsen içimdeki alevi bir görsen .yanlız
Harbin çocuklarını taşladınız öldüler sapanla avlanan
Kuşlar can çekişerek öldüler.gözler ayrı düşeni dudaklar
Cümleden düşürdüler düşenin dostu olmadı hiç

Düşenin dostu olmaz bunu böylece bildim inanmasam olmaz

Ölüm allahın emri ankebutta belli emre tutuşturdu sago en
Güzel delili delillerim ve deliliyim beni bu yaşıma
Getirdi sen köşene çekil düşün seni bu hale neler
Bitirdi.başta tertemiz sudur yaradılış gün geçtikçe
Karmakarışır durgun sular ani bulanır ilk başlarda suya
Bakarsan ayı ve güneşi saf görürsün sonra güneş gider ay
Kalır üzülürsün .düşmanın buzunda donmaktansa dostun
Güneşi yaksın içime alınan her nefes soluk yeniden yaşama
Dönmek gibi kefene sarılı tütüne benzerim uçar dumanım
Aniden uçar bu ruh bedenden . bu ruh bedenden uçar geride
Kalanlar açar çarkıfelek yaman döner ben solar sen açar
Onlar kalır sen göçer menzilimiz farklılaşır çok geç
Olmadan açıl gözüm açıl

Sagopa Kajmer

Düşenin Dostu Olmaz şarkı sözleri kliple birlikte izle ve söyle, dinlerken izlerken eşlik et müzik senin için müzikler en son klipler şarkı sözleri ile

Düşenin Dostu Olmaz – Sagopa Kajmer izle ve dinle

Klibi izlemek için fotoğrafa tıkla!

Düşenin Dostu Olmaz Sagopa Kajmer video klipleriDüşenin Dostu Olmaz sende klip izle video izle dinle Düşenin Dostu Olmaz dinle Sagopa Kajmer dinle Sagopa Kajmer izle klip izle

Bir Cevap Yazın

