Klip izle müzik dinle

Eğrisi Doğrusu – Nilüfer

Posted in Nilüfer by klipdinleizle001 on Mayıs 4, 2009

Eğrisi Doğrusu – Nilüfer Şarkı Sözleri klip izle dinle müzik

Eğrisi Doğrusu

Bir koşu bir telaş
Yalanlarla boş bir savaş
Bir kavga bir barış
Sürer gider yalan yanlış
Kolay değil ayrılmak

Yaşanan her şeyin bir nedeni var
Bedeli var
Eğrisi doğrusu bulamadım yolunu
Bir ileri bir geri bildim bileli

Önce darıldım sonra barıştım
Olmadı işte, artık yoruldum

Eğrisi doğrusu bulamadım yolunu
Bir ileri bir geri bildim bileli
Bir doğru bir yanlış hesaplarla
Ben neredeyim
Her çığlık bir yalvarış
Şimdi başka bir yerdeyim
Kolay değil yaşamak
Her güzel şeyin bir nedeni var
Bedeli var

Nilüfer

Eğrisi Doğrusu şarkı sözleri kliple birlikte izle ve söyle, dinlerken izlerken eşlik et müzik senin için müzikler en son klipler şarkı sözleri ile

Eğrisi Doğrusu – Nilüfer izle ve dinle

Klibi izlemek için fotoğrafa tıkla!

Eğrisi Doğrusu Nilüfer video klipleriEğrisi Doğrusu sende klip izle video izle dinle Eğrisi Doğrusu dinle Nilüfer dinle Nilüfer izle klip izle

Bir Cevap Yazın

