Klip izle müzik dinle

İstanbul Acılar Kraliçesi – Yusuf Hayaloğlu

Posted in Yusuf Hayaloğlu by klipdinleizle001 on Mayıs 4, 2009

İstanbul Acılar Kraliçesi – Yusuf Hayaloğlu Şarkı Sözleri klip izle dinle müzik

İstanbul Acılar Kraliçesi

Bu akşam yemin ettim, seni bir daha öpmemek için
Ben ki bütün duvarlarını
Afişlerle donatıp yumruğumla kanatmıştım
Rezil bir aşktı
Bütün arkadaşları miting alanlarında
Ve mezarlıklarda bırakmıştım
İstanbul ey istanbul ey! acılar kraliçesi
Umudun ve direncin yorgun anası
Ve ey, çıldırmak üzere olmanın çamurlu ikonası
Tırnaklarım kopuyor, görmüyor musun
Bir ben miyim kapıları şaşıran, her yokuşun başında
Bir ben miyim
Ekmek arasına canını doğrayıp doğrayıp yutan
Bir kedi bile sağarken yüreğini telaş içinde yavrusuna
Ey acımasız acuze
Utan şu türbelerinden, minarelerinden utan
İstanbul ey istanbul ey acılar kraliçesi
Savaşın ve bozgunların gariban çiçeği
Ve ey, teslimiyete düşmenin o hazin gerçeği
Bayraklarım kanıyor, sormuyor musun
Kadınların ki, omuzları hicran, saçları ihanet sarısı
Çocukların ki, yağmur emiyor yıkılası kaldırımlarından
En ücra genlerime, alyuvarlarıma
Kılcal damarlarıma, ruhuma kadar
Bıktım iliklerime, gölek ceplerime kadar sızan
Bu allahsız yağmurundan
İstanbul ey istanbul ey acılar kraliçesi
İhtişamın ve sefaletin çaresiz bacısı
Ve ey, çürümenin yok olmanın amansız sancısı
Ciğerlerim çatlıyor, duymuyor musun
Hangi pencerene çıksam
O salya-sümük pezevenk suratları
Hangi caddene dökülsem
O şangur-şungur düş kırıkları
Bütün bu ezginler, tükenenler
Yerlere serilenler, tutunamayanlar
Sarsmıyor mu seni hiç
Bunca infilak, bunca isyan çığlıkları
İstanbul ey istanbul ey acılar kraliçesi
Aldanışların ve hüznün yalancı tanrıçası
Ve ey, ruhu kirlenmiş gecelerin cilveli yoması
İntihar anı geldi, beni öpmüyor musun
Ağlamak istemiyorum yenildim sana hikayenin özeti bu
Bir istimlak gibi ödedin
Ve çiğneyip geçtin maceramı
Şimdi ben
Suçlarımı didikleyen bu martı sürüsüyle
Şimdi ben, hangi şehirde soğuturum
Zonklayıp duran bu yaramı
İstanbul ey istanbul ey acılar kraliçesi
İhanetin ve ihbarların arkadan dolaşan bıçağı
Ve bütün ödeşmelerin, yüzleşmelerin
Erkekçe vuruşmaların kaçağı
Beni harcadın ulan, beni sattın, utanmıyor musun

Yusuf Hayaloğlu

İstanbul Acılar Kraliçesi şarkı sözleri kliple birlikte izle ve söyle, dinlerken izlerken eşlik et müzik senin için müzikler en son klipler şarkı sözleri ile

İstanbul Acılar Kraliçesi – Yusuf Hayaloğlu izle ve dinle

Klibi izlemek için fotoğrafa tıkla!

İstanbul Acılar Kraliçesi Yusuf Hayaloğlu video klipleriİstanbul Acılar Kraliçesi sende klip izle video izle dinle İstanbul Acılar Kraliçesi dinle Yusuf Hayaloğlu dinle Yusuf Hayaloğlu izle klip izle

Bir Yanıt Bırakın

