Klip izle müzik dinle

Karalım – Aşkın Nur Yengi

Posted in Aşkın Nur Yengi by klipdinleizle001 on Mayıs 4, 2009

Karalım – Aşkın Nur Yengi Şarkı Sözleri klip izle dinle müzik

Karalım

Gel ne olursun gel
Hasretin her yerde bekletme bu sefer
Aşk yüreğimde aşk
Özlemin her yerdeözletme bu sefer

Kar gibi düştün üstüme
Güneşi eritir sandım
Oysa ben aydan gece diye korkardım
Bana güneşim derdin yetinemedim

Karalım karalım
Esmer güzelim yaralım
Dön gel benim ol benim ol
Gitme ne olur beni terk etme

Aşkın Nur Yengi

Karalım şarkı sözleri kliple birlikte izle ve söyle, dinlerken izlerken eşlik et müzik senin için müzikler en son klipler şarkı sözleri ile

Karalım – Aşkın Nur Yengi izle ve dinle

Klibi izlemek için fotoğrafa tıkla!

Karalım Aşkın Nur Yengi video klipleriKaralım sende klip izle video izle dinle Karalım dinle Aşkın Nur Yengi dinle Aşkın Nur Yengi izle klip izle

Bir Cevap Yazın

