Klip izle müzik dinle

Leylim Ley – İbrahim Tatlıses

Posted in İbrahim Tatlıses by klipdinleizle001 on Mayıs 4, 2009

Leylim Ley – İbrahim Tatlıses Şarkı Sözleri klip izle dinle müzik

Leylim Ley

Döndüm daldan kopan kuru yaprağa leylim ley
Seher yeli dağıt beni kır beni leylim ley
Götür tozlarımı burdan uzağa leylim ley
Yarın çıplak ayağına sür beni leylim ley
Leylim ley leylim ley leylim ley leylim ley

Ayın şavkı vurur sazım üstüne leylim ley
Söz söyleyen yoktur sözün üstüne leylim ley
Gel ey hilal kaşlım dizim üstüne leylim ley
Ay bir yandan sen bir yandan sar beni leylim ley
Leylim ley leylim ley leylim ley

Yedi yıldır uğramadım yurduma leylim ley
Dert ortağıo aramadım kendime leylim ley
Geleceksen birgün düşüp ardıma leylim ley
Kula değil yüreğine sor beni leylim ley
Leylim ley leylim ley leylim ley leylim ley
Leylim ley leylim ley leylim ley leylim ley leylim ley
Leylim ley

İbrahim Tatlıses

Leylim Ley şarkı sözleri kliple birlikte izle ve söyle, dinlerken izlerken eşlik et müzik senin için müzikler en son klipler şarkı sözleri ile

Leylim Ley – İbrahim Tatlıses izle ve dinle

Klibi izlemek için fotoğrafa tıkla!

Leylim Ley İbrahim Tatlıses video klipleriLeylim Ley sende klip izle video izle dinle Leylim Ley dinle İbrahim Tatlıses dinle İbrahim Tatlıses izle klip izle

Bir Cevap Yazın

