Klip izle müzik dinle

Mavi Göz – Mahsun Kırmızıgül

Posted in Mahsun Kırmızıgül by klipdinleizle001 on Mayıs 4, 2009

Mavi Göz – Mahsun Kırmızıgül Şarkı Sözleri klip izle dinle müzik

Mavi Göz

Usandım yalnızlıktan
Tanrım el açıyorum
Beni candan sevecek
Bir güzel arıyorum

Hangi göz
Mavi göz yeşil göz
Ne ela gözler
Benim için en güzeli
Manalı gözler

Hangisi
Sarışın esmeri
Ne de kumralı
Benim için en güzeli
İnsan olanı

Aradım yorulmadım
Kimseye tutulmadım
Bu kalbimi yakacak
Bir güzel bulamadım

Mahsun Kırmızıgül

Mavi Göz şarkı sözleri kliple birlikte izle ve söyle, dinlerken izlerken eşlik et müzik senin için müzikler en son klipler şarkı sözleri ile

Mavi Göz – Mahsun Kırmızıgül izle ve dinle

Klibi izlemek için fotoğrafa tıkla!

Mavi Göz Mahsun Kırmızıgül video klipleriMavi Göz sende klip izle video izle dinle Mavi Göz dinle Mahsun Kırmızıgül dinle Mahsun Kırmızıgül izle klip izle

Bir Cevap Yazın

