Klip izle müzik dinle

Ne Mutlu Türküm Diyene – Mustafa Yıldızdoğan

Posted in Mustafa Yıldızdoğan by klipdinleizle001 on Mayıs 4, 2009

Ne Mutlu Türküm Diyene – Mustafa Yıldızdoğan Şarkı Sözleri klip izle dinle müzik

Ne Mutlu Türküm Diyene

Toprak bedenimi sarsa
Bayrak gönlümdeki yarsa
Selam Edirne?den Kars?a
Adım adım yürüyene

Yesevi’den başlayan yol
Hacı Bektaş Yunus kol kol
Hepsinde bir beraber ol
Gönül sözü dinleyene

Çağlar açtım,çağlar dürdüm
Yirmi dört boy hayat sürdüm
Dünyaya adalet ördüm
Medeniyet dinleyene

Üç kıtada ayak izim
Üç kıtada dilim sözüm
Türk?üm Türk?üm diye sazım
Avaz avaz söyleyene

Ne Mutlu Türküm Diyene

Kaynak: Mustafa Yildizdogan
Yöre: –

Notasi: Ne Mutlu Türküm Diyene

Mustafa Yıldızdoğan

Ne Mutlu Türküm Diyene şarkı sözleri kliple birlikte izle ve söyle, dinlerken izlerken eşlik et müzik senin için müzikler en son klipler şarkı sözleri ile

Ne Mutlu Türküm Diyene – Mustafa Yıldızdoğan izle ve dinle

Klibi izlemek için fotoğrafa tıkla!

Ne Mutlu Türküm Diyene Mustafa Yıldızdoğan video klipleriNe Mutlu Türküm Diyene sende klip izle video izle dinle Ne Mutlu Türküm Diyene dinle Mustafa Yıldızdoğan dinle Mustafa Yıldızdoğan izle klip izle

Bir Cevap Yazın

