Klip izle müzik dinle

Neden – Ahmet Kaya

Posted in Ahmet Kaya by klipdinleizle001 on Mayıs 4, 2009

Neden – Ahmet Kaya Şarkı Sözleri klip izle dinle müzik

Neden

Bir Adım bir Adım bir Adım
Üç Adımda biter bu odam
Neden neden neden neden neden neden neden neden
Daracık yaparlar bu evleri
Pencereden görünen gökyüzüne inat

Bu evde bir çocuk, bir çocuk, bir kadın ve ben yaşardık
Neden neden neden neden neden neden neden neden
Bırakıp çekip, çekip gittiler
Uzaklarda görünen güzel günlere inat

Bir Adım bir Adım bir Adım
Üç Adımda biter bu odam
Bir Adım bir Adım bir Adım
Takılır düşüncelerim
Takılır düşüncelerim
Takılır düşüncelerim
Takılır düşüncelerim
Takılır takılır takılır takılır

Ahmet Kaya

Neden şarkı sözleri kliple birlikte izle ve söyle, dinlerken izlerken eşlik et müzik senin için müzikler en son klipler şarkı sözleri ile

Neden – Ahmet Kaya izle ve dinle

Klibi izlemek için fotoğrafa tıkla!

Neden Ahmet Kaya video klipleriNeden sende klip izle video izle dinle Neden dinle Ahmet Kaya dinle Ahmet Kaya izle klip izle

Bir Cevap Yazın

